Mocht je na het betalingsproces de melding zien dat je betaling is ontvangen dan zijn je plaatsen gereserveerd. Het reserveringsbewijs wordt per e-mail naar je gestuurd. Mocht je echter geen mail hebben ontvangen dan is de kans groot dat je account onze mail heeft geblokkeerd of heeft geplaatst in de spambox. Hieronder hebben we voor zowel Hotmail als Gmail omschreven waar je deze folders kunt vinden.

Uiteraard is dit verschillend voor elke mailhost. Mocht je er niet uitkomen laat het dan weten door contact met ons op te nemen.

De spamfolder van Gmail

  1. Log in met je eigen gegevens in je Gmail account.
  2. Er zijn verschillende manieren om de Spam folder te tonen.
    1. De makkelijkste is om direct naar de juiste link te browsen: https://mail.google.com/mail/u/0/#spam
    2. Een andere manier is om aan de linkerkant de spam folder op te zoeken. Deze zit verborgen onder de optie ‘Meer’. Als je deze uitklapt dan vind je de spamfolder. De kans is groot dat de mail daar in zit.

 

 

De spamfolder van Hotmail

Log in met je eigen gegevens in je Hotmail account.

De spamfolder staat in het menu aan de rechterkant: